Harran Inmate Bundle
On aika paeta ja liittyä verilöylyyn vankilan muurien ulkopuolella! Ole vankikarkuri uudessa oranssissa asussa, joka oikein huutaa vaaraa, ja hyppää uuden Anarchy-rantakirpun rattiin. Saat myös uusia asepiirustuksia. Luotettu Inmate Shiv (lisävahinkoa tekevä veitsi) viiltää vihollisesi luuhun saakka, samalla kun Harran Inmate’s Rifle (automaattiase laajennetulla lippaalla, loistava lähikantamalta) repii heidät luodeilla palasiksi. Voit sen lisäksi käyttää mitä tahansa yhden käden lähitaisteluasetta valmitaaksesi voimakkaan ja tasoosi skaalautuvan kiintoavaimen (Inmate’s Kiss). Huomautus, rantakirpun maalipinta vaatii Dying Light: The Following -lisäosan.