Hardware DLC
Muuta kauppasi DIY-paratiisiksi Hardware DLC'llä! Tarjoa asiakkaillesi erilaisia ​​välttämättömiä työkaluja ja kodin kunnostustarvikkeita, mukaan lukien monitoimityökalut, ruuvimeisselit, mittaustyökalut, naulasetit, liimapistoolit, seinäkoukut, kaapelikiinnikkeet, asennusteipit, kannettavat työkalulaatikot, kuusiokoloavainsarjat ja paljon muuta. Tuo käytännöllisiä, DIY-ystävällisiä tuotteita hyllyillesi ja tee supermarketistasi luotettava paikka päivittäisiin rautatavaratarpeisiin.