Hamster Playground - Vehicle Pull Game Mode
Pidä kiinni pyöristä - ""Ajoneuvon veto"" on Hamster Playground uusin pelitila! Lisää jännitystä, kun hamsteristasi tulee pieni voimamies, joka vetää miniajoneuvoja haastavilla radoilla. Tämä ei ole tavallinen kilpailu; se on testi hamsterisi voimasta, strategiasta ja voimasta! ""Ajoneuvon vedossa"" hamsterisi laittaa pienen valjaansa ja valmistautuu vetämään minivaunua. Kilpaile ystäviäsi tai tekoälyvastustajia vastaan dynaamisissa nappien painamisen haasteissa. Todista, että hamsterisi ei ole vain nopea, vaan myös erittäin vahva.