Hamster Playground - Beware the Cat Game Mode
Huomio kaikki hamsterin ystävät! Valmistaudu jännittävään lisäykseen Hamster Playground - ""Beware The Cat"" -tilassa! Kyse ei ole vain kilpailusta; se on nopeuden, ketteryys ja täydellisen ajoituksen testi! Beware The Cat -tila tarjoaa uuden jännitystason, kun hamsterisi pinkoo, kun valo on vihreä, mutta sen on pysähdyttävä paikalleen, kun se muuttuu punaiseksi. Kilpaile ystäviä tai tekoälyvastustajia vastaan nopeatempoisissa kilpailuissa, jotka ovat täynnä odottamattomia pysähdyksiä ja lähtöjä. Pääse läpi kilpailusta ja yli maaliviivan, todistaen, että hamsterisi ei ole vain nopea, vaan myös erittäin reaktiivinen.