Habroxia
Pelasta galaksi tässä klassisessa ammuskelupelissä! Räjäytä tiesi usean avaruushyökkäyksen läpi tässä pelihallityylisessä vieritysräiskinnässä! Ohjaa Habroxia-alus läpi 15 tason, joissa kohtaat intensiivisiä pomotaisteluja, pelastusoperaatioita, kamerakulman vaihtoja ja lukemattomia muita yllätyksiä. Mukauta alus parantamaan kykyjäsi, avaa kolme päättymätöntä sivupelimoodia ja pelasta galaksi pahoilta hyökkääjiltä.