Growtopia
Tervetuloa Growtopiaan – maailman luovimpaan maksuttomaan hiekkalaatikkopeliin! Growtopia on suosittu MMO-peli, jossa kaikki ovat sankareita! Pelaa yhdessä velhojen, tohtorien, avaruuslentäjien ja supersankareiden kanssa! Löydä tuhansia eri esineitä ja rakenna omia maailmojasi! RAKENNA linnoja, luolastoja, pilvenpiirtäjiä, taideteoksia, pulmia – jopa elokuvakohtauksia! LUO OMA HAHMOSI – Ole kuka tahansa: valomiekkaa kantavasta avaruusritarista lohikäärmeellä ratsastavaksi kuningattareksi! PELAA TUHANSIA MINIPELEJÄ, joita muut pelaajat ovat luoneet – parkourista ja kilpa-ajosta PVP-taisteluihin ja kummitusjahteihin! VALMISTA JA VAIHDA – Valmista esineitä ja käy kauppaa muiden pelaajien kanssa! KUUKAUSITTAISIA PÄIVITYKSIÄ! Julkaisemme kuukausittain jännittäviä päivityksiä, jotka tuovat uusia esineitä ja tapahtumia! TUTKI lukemattomia ainutlaatuisia pikselimaailmoja ja pelaa niitä vapaasti! LIITY YHTEISÖÖMME – Pelaajat ympäri maailman odottavat sinua mukaan pitämään hauskaa yhdessä!