GRID
"GRID on ainutlaatuinen kilpa-ajokokemus. Vertaansa vailla olevaa, rengas rengasta vasten tapahtuvaa kisailua tarjoava GRID palaa upouudella elämyksellä, jossa jokainen kisa luo mahdollisuuden oman polun valintaan, oman tarinan luomiseen ja moottoriurheilun maailman valloittamiseen. Ota paikkasi GRID World Series -sarjassa ja kisaa maailmankuuluilla radoilla ikonisilla ja halutuilla kilpa-autoilla. Se sisältää nykyisiä ja klassisia ajoneuvoja, joiden tyypeistä on mukana niin GT, Touring, Muscle kuin Stock ja Supermodifieds. GRID vangitsee kisailun jokaisen hetken startin adrenaliinipiikistä aina ruutulipun riemuun. Tilanteet seuraavat toisiaan – tiukkoja ohituksia, kylki kyljessä ajamista ja kilpatilanteissa kolaroimista – ja siitä kaikesta tekevät jännempää kilpakumppanit, tiimikaverit ja verivihollinen, jotka kaikki yrittävät auttaa tai haitata etenemistäsi. Osta nyt ja tunne adrenaliinin huuma."