GreedFall - Windows 10
Rantaudu etäiselle, taikuuden kyllästämälle saarelle tutkimaan maailmaa täynnä rikkauksia, salaisuuksia ja fantastisia olentoja. Vaikutat uuden maailman kohtaloon luomalla ystävyyssuhteita kumppaneihisi ja kokonaisiin ryhmittymiin tai pettämällä nämä. Muokkaa elävää ja kehittyvää maailmaa ja omaa tarinaasi diplomatialla, harhaanjohtamisella ja voimalla. – Nauti roolipelaamisesta parhaillaan: voit suorittaa tehtäviä ja tavoitteita monin eri tavoin – taistellen, diplomatian keinoin, harhaanjohtamalla tai hiiviskelemällä. – Täydellinen vapaus hahmokehityksessä: pelaa mies- tai naishahmolla, mukauta ulkoasuasi ja valitse kyvyt, loitsut ja taidot vapaasti. – Sukella salaperäiseen magiikan maailmaan: aloita suuri matkasi ja selvitä muinaiset salaisuudet, joita yliluonnolliset olennot – saaren maamagiikan ilmentymät – suojelevat.