Greaser Pack
Mafia II:n ladattavassa Greaser-sisältöpaketissa on kyse nopeudesta. Kaksi uutta viritettyä autoa takaavat, ettei vauhti lopu kesken. Lisää siihen Viton kaksi uutta pukua – toisessa nahkatakki ja saappaat, toisessa nahkainen kilpa-ajoasu – ja valmistaudu käynnistämään moottori.