Gravity Imploder -asepaketti
Tämä aseen käyttö ei maksa 51 vuotta, mutta pidä se poissa tapahtumahorisontista, jotta se ei mene spagetiksi. Demolitionist-etuluokalle suunnitellulla Gravity Imploderilla on 5 uniikkia asemallia.