Gorgon
Gorgon on häijy ja kavala tappaja, joka nauttii uhrinsa kärsimyksen katselemisesta. Hänen pitkän kantaman hyökkäyksensä tekevät vahinkoa ajan kuluessa ja ovat vaarallisia, kun ne kohdistuvat yksittäiseen Hunteriin. Web Slingillään nopeasti kartan halki liikkuva Gorgon kykenee myös tarttumaan seiniin ja piileskelemään tai käynnistämään yllätyshyökkäyksiä yläpuolelta.