Goofy Roofs Pack
Eikö Wreckfest ole tarpeeksi hullu sinulle? Nyt voit sekoilla täysillä ja naurattaa entistä enemmän näitä kattokoristeita käyttämällä! Valitse 20 siististä ja hauskasta esineestä, kuten raketit, räjähteet, pumpattava yksisarvinen, ”deal with it” -lasit, erilaiset hatut ja paljon enemmän. Koristeet toimivat kaikissa autoissa. Tämä DLC-paketti kuuluu myös Season Passiin.