Golf Guys: Space DLC
Tämän DLC:n avulla saat avattua: - Astronautti hahmon iho - Alien-hahmon iho - Leluvasaramaila, jossa on maksimaalinen tarkkuus ja voima - Maapallo, jossa on maksimaalinen tuulenpitävyys Valloita golfkentät uusissa avaruusasuissa ja päihitä vastustajasi upouudella mailalla!