GOLDEN WEAPONS PACK
Zombintappajamme eivät ole hienovaraisia, ja Golden Weapons ‑pakkaus varmistaa, ettei sinunkaan tarvitse olla. Kauniisti koristelluilla Abuelan Ashes-nuijalla ja Sam B:n One Hit Wonder ‑pistoolilla pääset niittämään zombeja tyylillä.