Gold Heroes Pack – FOR HONOR
Avaa lisäsankareita Gold Heroes Packilla! Tämä paketti sisältää kuusi lisäsankaria ainutlaatuisilla pelityyleillä: Centurion – gladius-miekan kanssa taisteleva ritari. Gladiator – kolmikärjen ja käsikilven kanssa taisteleva ritari. Highlander – claymore-miekan kanssa taisteleva viikinki. Shaman – kirveen ja tikarin kanssa taisteleva viikinki. Shinobi – kusarigama-ketjusirpin kanssa taisteleva samurai. Shinobi – kahden katanan kanssa taisteleva samurai.