Goat Simulator: Remastered (Windows Edition)
Goat Simulator Remastered on uusinta vuohisimulaattoritekniikkaa. Kaoottinen suosikkihiekkalaatikkosi palaa kauniimpana kuin koskaan: päivitetyt grafiikat, DLC ja bugit, joita voit puskea vuohellasi. WASD kirjoittaa historiaa uusiksi. Tavoitteesi? Kaaos! Muusasi? Pilgor-vuohi! Jos olet ollut sarvet hiekassa viimeiset 10 vuotta, Goat Simulator on peli, jossa voit vuohen lailla aiheuttaa maksimituhoa. Saa pisteitä eri tasoilla puskemalla, heittämällä voltteja ja rötväilemällä, ja keksi luovia tapoja pilata NPC:den päivä. Goat Simulator Remastered on remasterointi, jota kukaan ei pyytänyt. Sen mukana on kaikki, mistä pidit alkuperäisessä pelissä ja paljon muuta: uudet, parannetut visuaalit, päivitetyt tekstuurit, uusi loistava valaistus ja upouusia lehvästöjä, jotka esittelevät edistyneen vuohisimulaation hienoimpia ominaisuuksia. Olemme myös muokanneet Mutaattorit uudelleen, valitse haluamasi ”vuohi” kätevästä valikosta. Nappaa ne kaikki ensin! Remasterissa on myös jokainen PC-version DLC sekä yksi suosikeistamme mobiiliversiosta, sisältäen: - Goat City Bay - Goat MMO - Goat Z - PAYDAY - Waste Of Space - (Mobile) Buck to School Mukana on myös vähemmän jännittäviä uusia asioita, kuten yleistä optimointia ja bugikorjauksia – lupaamme, että vain tylsimmät korjataan. Tärkeimpiä ominaisuuksia: Saat vuohen… taas Eikun se on edelleen tärkein myyntivaltti Uusi, iskevä mutaattorivalikko, voit sekoittaa ja sovittaa vuohia sydämesi kyllyydestä – jos pidät kammotuksista Juuri niin buginen kuin muistatkin – pelkkä remasterointi ei tarkoita, ettemmekö olisi jättäneet epäterveellistä määrää fysiikkavikoja, koska miksi ei? Kaikki lisäosat mukana – voisimme myydä ne sinulle erikseen uudelleen, mutta se olisi jo rahastusta Uusi, parempi grafiikka, valaistus, VFX ja animaatiot – ja uudet lehvästöt kauneimpia lehtiä varten, joita näet Goat Sim -peleissä Goat Simulator 3:a lukuun ottamatta Vastuuvapauslauseke: Goat Simulator Remastered on täysin typerä peli, ja se on ollut täysin typerä peli siitä lähtien, kun keksimme vuohisimuloinnin ensimmäisen kerran yli 10 vuotta sitten. Sanoimme sen aiemminkin, sinun olisi parempi käyttää rahasi johonkin muuhun, kuten siistiin hattuun, tiilipinoon, tai ehkä yhdistää rahasi ystäviesi kanssa ja ostaa oikea vuohi.