Go! Go! Mister Chickums
Salakähmäinen Grabbo on varastanut Mister Chickumsin kananmunat! Sinun on siis autettava Chickumsia hankkimaan ne takaisin ja annettava samalla Grabbolle opetus. Peliä pelataan joko soolona tai kahden pelaajan paikallisena yhteispelinä, jolloin toinen pelaaja ohjaa Mister Chickumsia ja toinen Fritziä. HYPI. KERÄÄ. SELVIYDY. Hypi ja viiletä sadan yksilöllisen arcade-kentän läpi, ja kerää kananmunat ennen ajan täyttymistä. Mukana on lukuisia esineitä ja piilotettuja bonusmekanismeja, jotka löytämällä saat kerättyä arvokkaita pisteitä ja niitäkin arvokkaampia lisäelämiä. Kun olet jujuttanut lukemattomat yksilöllisesti toimivat viholliset, pääset vihdoin kohtaamaan Grabbon ja pelastamaan päivän! OMINAISUUKSIA: – soolopeli tai kahden pelaajan paikallinen yhteispeli – 100 haastavaa kenttää – lukuisia yksilöllisesti käyttäytyviä vihollisia – piilotettuja bonusmekanismeja – tärinäpalautteen tuki – Zane Littlen säveltämä alkuperäinen ääniraita.