Give Us A Sign
Give Us A Sign on 1–4 pelaajan yhteistyöhön perustuva psykologinen kauhusimulaatio. Käytä erikoislaitteita todisteiden keräämiseen ja olentojen tunnistamiseen. Mukauta varusteesi ja identiteettisi selviytyäksesi. Muista: kun pyydät merkkiä, paluuta ei enää ole. Reaktiivinen Ympäristösuunnittelu Give Us A Sign -pelin maailmassa ympäristö ei ole pelkkä tausta, vaan elävä järjestelmä, joka reagoi välittömästi läsnäoloosi. Jokainen ottamasi askel ja jokainen lausumasi sana horjuttavat ympäristösi tasapainoa ja tekevät tunnelmasta yhä levottomamman. Kun tilan yleinen tunne muuttuu jatkuvasti, jopa elottomat esineet reagoivat tavoilla, jotka saavat sinut tuntemaan itsesi tarkkailuksi. Tämä järjestelmä vahvistaa tunnetta siitä, että et koskaan hallitse tilannetta täysin, ja muuttaa jokaisen tutkimuksen jännittyneeksi ja syvästi psykologiseksi kokemukseksi. Monipuoliset Kummitellut Alueet Tutki erilaisia kirottuja paikkoja, joista jokainen on huolellisesti suunniteltu omalla ainutlaatuisella historiallaan ja paranormaalin aktiivisuuden tasollaan. Jokainen kartta tarjoaa visuaalisen monipuolisuuden lisäksi myös erilaisia pelillisiä kokemuksia. Rakenteet, piilopaikat, uhkatasot ja paranormaali toiminta vaihtelevat. Tämän ansiosta yksikään tutkimus ei ole samanlainen, ja jokainen vaatii uuden strategian. Valmistele Varusteesi Turvallisessa tukikohdassasi sinulla on pääsy kaikkiin tarvittaviin varusteisiin ja valmistelutyökaluihin ennen tutkimuksen aloittamista. Edistyneistä paranormaalien ilmiöiden tunnistuslaitteista selviytymiseen tarvittaviin välineisiin jokainen yksityiskohta on suunniteltu valmistamaan sinut tuntemattomaan. Oikean varustuksen valinta vaikuttaa suoraan keräämiisi todisteisiin ja selviytymismahdollisuuksiisi. Valmistautuminen ennen jokaista tutkimusta on avain menestykseen. Valitse Tutkimusalue Tutkimusprosessin aikana tutkimasi kohteet analysoidaan etukäteen ja valitaan niiden paranormaalin aktiivisuuden perusteella. Tämä varmistaa, ettet koskaan astu tuntemattomaan täysin valmistautumattomana. Jokainen kartta on täynnä ainutlaatuisia uhkia, käyttäytymismalleja ja yllätyksiä. Oikean sijainnin valinta määrittää kokemuksesi sävyn ja vaikuttaa suoraan strategiaasi. Mukauta Ulkonäkösi Luo oma tutkijasi korkealaatuisten hahmomallien ja laajan muokkausvalikoiman avulla. Säädä ulkonäköäsi ja varustustasi pelityylisi mukaisesti ja rakenna identiteetti, joka erottuu pimeydessä. Jokainen tekemäsi valinta on osa kokemustasi sekä visuaalisesti että toiminnallisesti. Season Pass: Laajenna Kokemustasi Riko rajat ja laajenna kokemustasi. Season Pass tuo peliin uusia alueita, vaarallisempia olentoja ja lisäsisältöä. Kun paljastat turvallisen tukikohtasi salaisuuksia, tutkimuksesi johdattavat sinut yhä suurempiin ja synkempiin uhkiin. Tämä painajainen on vasta alussa.