Giant G Character Pack
Tapaa Giant G, maailman älykkäin elävä olento! Herätä hänen sisäinen petonsa ja hallitse kenttä! Avaa ensimmäinen petomallinen hahmo 3on3 FreeStylessa! Tämä paketti sisältää: ‑ Hahmo — Giant G ‑ Giant G Kasvuboksin lippu ×5 *Kun ostat, pakettia ei voi palauttaa, koska se sisältää kertakäyttöisiä / palautumattomia peliobjekteja. *Oston jälkeen paketti lähetetään viestilaatikkoosi. *Jos omistat Character Passin, Giant G muutetaan tiettyyn pistemäärään.