Hallitse Bolivian syrjäseutuja hankkimalla Deluxe Pack. Sisältö: - Wilderness-ase: ainutlaatuinen kaiverrettu haulikko - Huntsman-moottoripyörä: rajoitettu maastomoottoripyörä, jonka avulla voit liikkua kaikkialla maastossa - kolme rajoitettua varusteosaa - kolme rajoitettua asenaamiota, joiden avulla sulaudut ympäristöön - kolme rajoitettua mukautusesinettä: Light-metsästystakki, Sapper-reppu ja Oakley SI Straight Jacket Fire -lasit - yksi XP-tehoste.