GGST Additional Color Pack #2
・Lisäväripaketti, jossa on 6 väriä neljälle lisähahmolle GGST:n Season 2:een (yhteensä 24 väriä). *Tämän sisällön käyttäminen vaatii päätuotteen ostamisen. Sinulla täytyy olla myös ladattuna uusin päivitys. *Lisätietoa tästä sisällöstä löytyy verkkosivustolta. *Julkistamattomien hahmojen värit toimitetaan samaan aikaan kuin hahmotkin. *Jotta voisit käyttää tämän paketin värejä, sinulla on oltava ostettuna DLC-hahmot.