Get Even
Black ‒ kylmänviileä palkkasoturi ‒ herää salaperäisestä vanhasta mielisairaalasta ilman muistikuvia omasta menneisyydestään. Tuntemattoman vangitsijansa Redin opastuksella Black ryhtyy soveltamaan uuteen teknologiaan perustuvaa parannuskeinoa ‒ päähän puettavaa laitetta, jonka ansiosta käyttäjä voi elää muistonsa uudelleen ja kokea ne jälleen nykyhetkessä. Ja niin Black yrittää muistaa. Pandora-laitteen avulla hän matkustaa oman mielensä syvyyksiin ja pyrkii selvittämään totuuden ainoasta asiasta, jonka muistaa: yrityksestä pelastaa teinityttö, jonka rintaan oli teipattu pommi.