Gena Hahmopaketti
"Tunne teknologian huippu katukoripallossa! Re:Unionin viimeinen jäsen, Gena, on täällä! Tämä paketti sisältää: - Hahmon - Gena (P{4) *Jos paketti on ostettu, sitä ei voi hyvittää, koska se sisältää pelin sisäisiä esineitä, joita ei voi noutaa. *Oston jälkeen paketti menee viestikenttään. *Jos sinulla on hahmopassi, Gena vaihdetaan tiettyyn pisteiden määrään.