Gems Tier 1
Puzzle Quest 3 -pelissä on monia tarjouksia, joiden ostaminen vaatii jalokiviä. Jalokivet ovat pelinsisäinen valuutta, jolla voi ostaa erilaisia peliesineitä avuksi matkallasi! Tämä paketti sisältää 500 jalokiveä käytettäväksi Puzzle Quest 3:ssa. Kun tämän ladattavan sisällön ostaa ensimmäistä kertaa, saa tuplamäärän jalokiviä!