GAT V Pack
Tämä on hetki, jota jokainen pelaaja on odottanut: GAT V on täällä! Astu kohtalokkaiden rakastajien, Gatin ja Aishan, rooleihin, iske olalle raskas konekivääri sekä veitsenheitin ja nauti täydellisestä Saints Row -kokemuksesta.