Gas Station Simulator - Junkyard DLC
Huoltoasema keskellä Yhdysvaltojen perähikiää kaipaa lähelleen sopivan romuttamon. Car Junkyard -lisäsisältö tarjoilee juuri sen. Kättesi ulottuvilla on uusi yritys. Sean on unelmoija, joka tuntee muskeliautot muttei yrityksen pyörittämistä, ja hän etsii jotakuta, joka auttaisi muuttamaan hänen vaikeuksissa olevan yrityksensä kaikkien autoharrastajien todelliseksi paratiisiksi. Kääri hihat ja hyödynnä tilaisuutta laajentaaksesi kukistavaa yritystäsi uusilla palveluilla. Lisäsisällössä edistyessäsi opit hitaasti lisää Seanista ja hänen yrityksestään. Hän saattaa alussa vaikuttaa hieman omituiselta ja villiltä, mutta onko hän oikeasti sellainen? Tehtävänäsi on tutustua häneen paremmin, ja mikäli teet sen, saat nauttia ponnistustesi hedelmistä tuossa tuokiossa. Pidä uudelleenkäytettävät osat autotallilla tai myy ne metalliarvoaan korkeammalla hinnalla. Tarkkaile ja analysoi markkinoita – voit toisinaan törmätä täydelliseen kauppaan, joten tartu tilaisuuteen, suorita kauppoja ja näe imperiumisi kasvavan. Rakenna tiettyjä autoja niitä haluaville erityisille asiakkaille. Autot voi rakentaa keräämistäsi osista. Joskus saat autoja, jotka eivät ole edes kovin pahassa kunnossa ja tarvitsevat vain tiettyjä osia. Jos onnistut keräämään kyseisiä osia muista autoista ja säilyttämään ne, voit tienata ylimääräistä rahaa korjaamalla autot ja myymällä ne niitä etsiville asiakkaille.