Ganbare! Super Strikers
Ganbare! Super Strikers on innovatiivinen sekoitus taktista rooli- ja jalkapallopeliä.Voita otteluita saavuttaaksesi parempia tasoja ja tienaa uusia varusteita, joiden avulla voit oppia erikoistaitoja, paranna pelaajiesi tilastoja ja suojaa itseäsi muuttuvilta tilavaikutuksilta. Luo oma jalkapallojoukkueesi, jolla otat monia vastustajajoukkueita vastaan tarinatilassa. PääsetkömukaanJapaninjalkapallomaajoukkueeseentullaksesimaailmanparhaaksijalkapalloilijaksi!? Ominaisuudet: * Kohotapelaajiesitasoa, hankitavaroitajaopierikoistaitoja * 35+ erikoistaitoajotkavoivatjohtaa 10 muuttuvaantilavaikutukseen * Upeatanimaatiot anime-estetiikalla * Pelaa sekä 7v7-ja 11v11 -pelitiloissa * Paikallinen moninpeli jopa 8 pelaajaa pikaotteluilla, liiga- ja turnauspelitavat.