GameStop Warped Weapon Challenge
GameStopin Warped Weapon Challenge -haasteen voittaja "The Polarizer" on voimakas magneettiase, joka kykenee ensin magnetisoimaan ihmisiä ja vetämään heitä aseesi luo ja lopulta vaihtamaan polariteetin aiheuttaen melkoisen ihmismäjähdyksen.