Gameplay Booster Pack
Potkaise urasi käyntiin DIRT Off-Road -sarjassa pelitehostepaketilla – kasvata XP:n ja valuutan saamistasi pysyvästi! Sinun on omistettava DIRT 5, jotta voit käyttää tätä pakettia.