LumbearJack
Jack on vaatimaton karhu, jolla on yksinkertainen unelma: palauttaa luonto entiseen kukoistukseensa uskollisen kirveensä ja eläinystäviensä kanssa. Hakkaa tiesi koneiden läpi, läpsi järkeä tuhlailevaisiin ihmisiin ja tee yhteistyötä hauskojen pikkuotusten kanssa, jotta pystyt estämään nousevan teollisuusjätti Evil Worksin ilkeät suunnitelmat.