Zombieland: Double Tap- Road Trip
Zombieland: Double Tap- Road Trip tarjoaa oman ainutlaatuisen tarinansa, joka sijoittuu ensimmäisen elokuvan jälkeiseen aikaan. Peli on naurettavan hauska ylhäältä kuvattu kahden tikun räiskintä, jossa on paikallinen yhteistyöpeli jopa neljälle pelaajalle. Pelaa alkuperäisen elokuvan suosikkihahmoilla — Tallahassee, Columbus, Wichita ja Little Rock — sekä tulevan jatko-osan avattavilla hahmoilla. Peli syleilee elokuvan pelinkaltaisia elementtejä ottamalla mukaan kaiken alkaen ”säännöistä” aina ”viikon zombitappoon” saakka. Käytä erikoiskykyjäsi, asearsenaaliasi ja Zombielandin oleellisia sääntöjä, jotta pysyt hengissä ainutlaatuisten groteskien ja vaarallisten epäkuolleiden laumoja vastaan. Zombieland: Double Tap- Road Trip tarjoaa tarinapohjaisen kampanjatilan, aaltopohjaisen laumatilan ja pomotaisteluita.