MD Games S.A.Simulaatiopelit
Gas Station Simulatorissa remontoit, laajennat ja pyörität aavikkomaantien varrella olevaa huoltoasemaa. Valinnanvapaus ja eri tavat pyörittää bisnestä ja hallita paineita ovat tämän pelin keskiössä. Osta hylätty huoltoasema keskeltä ei mitään ja palauta se entiseen loistoonsa. Hankkiudu eroon romusta ja rikkoutuneista huonekaluista, korjaa seinät ja maalaa sekä koristele paikka haluamallasi tavalla. Älä kuitenkaan käytä heti kaikkia rahojasi pelkkään ulkonäön ehostukseen, ostithan sentään huoltoasemaan. Korjaa laitteita, osta uusia, mikäli ne ovat täysin hajalla, ja ryhdy palvelemaan asiakkaitasi, jotta ansaitset rahaa lisäkorjauksiin ja -parannuksiin. Can Touch This DLC Jälleenrakenna! Ota asiat omiin käsiisi. Lähes kirjaimellisesti. On aika pistää paikat uusiksi uuden luottovasarasi kanssa ennenäkemättömällä tavalla. Remppaa seiniä sydämesi kyllyydestä. Vaihda niiden ominaisuuksia ja sisustuksia haluamallasi tavalla. Päätä, minne pistät roskakorit tai minne siirrät kassakoneen. Ohjaa väkeä. Näytä asiakkaillesi oikea tapa jonottaa järjestyksessä viemättä liikaa tilaa. On aika viedä sisustuksen muokkaus täysin uudelle tasolle. Maalaa! Sinun ei enää tarvitse tuijottaa tyhjää kangasta! Nappaa spraytölkki ja lisää henkilökohtainen ote mille tahansa pinnalle, jonka saat käsiisi. Tarjolla on säädettävä skaala ja pyöritys, joten voit maalata mitä tahansa suurista seinämaalauksista asemasi nurkkaan piilotettuihin yllätyksiin. Yhdistä olemassa olevia siirtokuvia toisiinsa ja luo yhä yksityiskohtaisempaa ja monimutkaisempaa taidetta. Ja kun tuntuu, että mallit alkavat käydä vähiin, avattavia malleja löytyy kaikkialle piilotettuna. Varasto ja työpaja Onko sinusta koskaan tuntunut siltä, että asemastasi puuttuu jotain? Että sen hohto ei koskaan yltänyt päärakennuksen ulkopuolelle? Ei pelkoa, sillä tulevaisuus on täällä. Pöydistä mainoskankaisiin ja valoihin, varasto ja työpaja sisältävät nyt täyden kattauksen ostettavia muokkausesineitä! Koristele koko huoltoasemasi sanan täydessä merkityksessä. Saa aavikon timantti hohtamaan entistäkin kirkkaammin. Juuri kun juhlat ovat alkamassa uudella sisällöllä tässä ilmaisessa DLC:ssä. Juhlapaikka, keräilyesineet, suosion kasvattaminen ja jäätelö saavat kaikki innostumaan! Anna juhlien alkaa Ei ole mitään parempaa kuin viileät yöjuhlat keskellä ei mitään. Kun normaali asiakasliikenne hiljenee, tämä voi olla toinen tulonlähde avattavaksi. Luo upea juhlapaikka houkutellaksesi ihmisiä, tarjoa heille mielenkiintoisia tuotteita ja huolehdi heidän tarpeistaan. Mitä onnistuneemmat juhlat ja mitä tyytyväisempiä juhlijat ovat, sitä enemmän rahaa tienaat ja sitä suuremmat juhlat.