FS25: Vredo Pack
Hoida heinäpeltojasi tekniikalla, jonka on kehittänyt Vredo – täydennyskylvön ja lietelannan levityksen maineikas asiantuntija. Alueelle on myös päässyt villisikoja, joista on haittaa viljelykasveille. 12 uutta konetta Vredo Packin myötä perinteinen hollantilainen valmistaja Vredo liittyy ensimmäistä kertaa mukaan pelisarjaan, ja Evers Agro puolestaan tekee paluun. Yli kymmenen uuden koneen avulla voit pitää heinäpellot rehevinä. Vältä vauriot Vredon upouuden DZ5-kylvökonemalliston Agri Twin 580-, Agri 290- ja Agri Air 290 -koneiden avulla voit täydennyskylvää heinämaita ja palauttaa satopotentiaalin. Pidä silmällä kesysikojen karheakarvaisia esi-isiä, joita saattaa ilmestyä pelloille, ja harhauta niitä, jotta viljelykasvit eivät kärsisi liikaa vahinkoa! Lietettä pelloille Täydennyskylvön lisäksi voit lisätä pelloille lietelantaa Vredon lietelannan levittimen avulla: näin voit parantaa satoa ja viljelykasvien laatua. Ota käyttöösi Vredo VT7138, suuren kapasiteetin kolmiakselinen itsekulkeva lietevaunu, Vredo Profi -sarjan suuttimet tai koneeseen kiinnitettävä Evers Agro Toric 48-672, niin varmistat enimmäistehon ja maaperän ravinteisuuden.