FS25: Straw Harvest Pack
Sisältää 13 uutta kohdetta! Laajenna toimintaasi pellettialalla ja kasvata olkipohjaista tuottavuutta! Oljenkorjuuseen liittyy erityiskoneita ja muita resursseja. Erityiskoneet Käytä valmistajien KRONE ja Bressel und Lade työkoneita, kuten maailman ensimmäistä siirrettävää pelletöintikonetta sekä paalaimia ja muita laitteita. Pellettialan pelimekaniikkaa Varastointiin ja käsittelyyn soveltuvassa määritettävässä teollisuushallissa on valinnainen hallinosturi ja automaattinen lavauskone, jotka kasvattavat voittoja. Tämä DLC-lisäosa on yhteensopiva kaikkien Farming Simulator 25 -versioiden kanssa (Update 1.10.0.0 tai suurempi).