FS25: NEXAT Pack (PC)
Mukana "FS25 - Year 1 Season Pass"! Huipputekniikkaa pelloille: NEXAT, maailman ensimmäinen kokonaisvaltainen viljelykasvien tuotantojärjestelmä, tarjoaa käyttöösi työleveydeltään suuren kuljetusvälineen, jonka kanssa voidaan käyttää tehokkaita, vaihdettavia moduuleita. Hanki 12 työkonetta 7 tuotemerkiltä! Esittelyssä NEXAT-järjestelmä Tehokkuuteen ja automaatioon pyrkivä NEXAT perustuu menetelmään, jossa kaikki tärkeät käsittelyvaiheet hoidetaan yhdellä työkoneella. Yhdistele tunnettujen valmistajien yksittäisiä moduuleita, joita käytetään erilaisissa peltotöissä, kuten maanmuokkauksessa, kylvössä, kasvien suojauksessa ja sadonkorjuussa – näin kukin työkone muuttuu itsekulkevaksi välineeksi. Uutta tekniikkaa, uusia merkkejä NEXAT Pack sisältää kuusi muutakin tuotemerkkiä, joista kolme on sarjassa uusia. Tarjolla on siis huikea määrä mahdollisuuksia. Esitellyt tuotemerkit: Dammann, Einböck, Evers Agro, Geringhoff, Väderstad ja Wienhoff.