FS25: JCB - WFT (PC)
Muista tarkistaa turvavyöt, ennen kuin käynnistät JCB - WFT:n, maailman nopeimman traktorin! Tämä brittiläisen koneenrakennustaidon helmi pitää hallussaan Guinnessin maailmanennätystä huippunopeudellaan 247 km/h (153 mph), ja sillä voi nyt ajella ympäriinsä Farming Simulator 25 -pelissä. Traktorissa on muokattu kuusisylinterinen JCB Dieselmaxin 7,2-litrainen moottori (yli 1 016 hv) sekä turboa ja sähköahdinta hyödyntävä hybridikiihdytys, mikä mahdollistaa ainutkertaisen suorituskyvyn. WFT ei todellakaan ole mikään arkinen työjuhta vaan erikoisvalmisteinen vauhtikone.