FS25: Emergency Pack (PC)
Hätätilanne! Paikalliseen yhteisöön sitoutuneena maanviljelijänä tuet naapureitasi ja lähetät matkaan kaksi monitoimista paloautoa sekä lukuisia ammattityökoneita aina, kun hakulaite alkaa piipata. Neljässä skenaariossa on tarjolla 10 hätätilannetta paikallisilla viljelymailla ja niiden lähettyvillä. Palonsammutusta ja pelastuspalveluita Vastuualueisiisi kuuluu sammutustöitä, tiellä olevien materiaalien raivaamista ja pelastusraivausta – ja välillä täytyy toki pelastaa kissojakin! Sammuta tulenlieskat omakätisesti tai paloauton suojista, jos kuormalavat, kontit, paalit tai pellot syttyvät palamaan. Jos öljyä valuu maahan, puut tukkivat tien tai autot kolaroivat, muista eristää alue. Aitoja paloautoja ja erikoistyökoneita Käytä saksalaisen Schlingmann-valmistajan autenttisesti digitoitua HLF20- tai TLF3000-paloautoa, niin olet paikalle saapuessasi aina valmiina. Erikoistyökoneiden avulla voit hävittää vaaralliset materiaalit tai esteet sekä vapauttaa autoihin loukkuun jääneet matkustajat. Jos tarvitset vahvistuksia moninpelissä, paloautoihin mahtuu jopa 9 palopelastajaa ja vapaaehtoista.