FS22: Kubota Pack (PC)
Farming Simulator -pelissä voit kivuta pyörien päällä kulkevan toimiston kyytiin! Kubota Pack for Farming Simulator 22 -lisäosa laajentaa kalustovalikoimaa uusilla maatalouskoneilla: tarjolla on 11 uutta työkonetta, jotka on valmistanut Kubota, Japanin Osakassa alkunsa saanut monikansallinen yhtiö. Upouusi Kubota M8 on tuotemerkin traktorimalleista suurin, ja sen tilavista sisätiloista voit ihailla peltojasi maatilatoimiston parhaalta istumapaikalta. Mukana ovat myös M5-, M6- ja M7-mallit sekä pyöräkuormain, pienkuormain ja muita Kubotan raskaita työkoneita – näillä moderneilla, monikäyttöisillä ja tehokkailla työkoneilla hoidat maatilan päivittäiset työt vaivatta. Kahden nopean ja ketterän mönkijän avulla voit tutkia maitasi ja toimittaa tuotetut kauppatavarat vauhdilla. Saat siis konehalliisi entistä enemmän upeita työkoneita, jotka on maalattu alan johtavan yhtiön väreillä. Jos tämä ei vielä riitä, kurkista myös vaatekaappiin, sillä hahmosi saa uusia Kubota-tuotemerkin vaatteita!