FS22: Farm Production Pack
Paranna taloutta, tehosta tuotantoa ja edistä kestävää kehitystä Farm Production Packilla. Tämä laajennus lisää yli 20 uutta kohdetta Farming Simulator 22:een. Mukana on mm. uusia myyntipisteitä, tuotantolaitteita, varastointivaihtoehtoja ja uusiutuvan energian tuotantolaitteistoja. Kehittynyt jakelukeskus ja markkinat keskittyvät kysyntään ja tarjontaan ja lisäävät syvyyttä logistiikkaan. Omista ja hallinnoi jakelukeskusta! Valvo 4 000 m²:n tiloissa omaa kuormalavahyllyillä varustettua jakelukeskustasi. Ohjaa trukkeja turvallisesti ja hallitse purkupaikoille saapuvien kuormalavojen jakelua käyttämällä dynaamista, markkinoiden kysyntään perustuvaa älykästä logistiikkaa. Hyödynnä keskuksen vapaita tiloja ja erilaisia muokattavia vajoja ja siiloja tavaroiden, työkoneiden ja työkalujen varastointiin. Autotallilla varustetussa työkonepajassa voi korjata työkoneita. Parannettu talous ja päivittäinen kysyntä Koska hinnoittelu on dynaamista ja päivittäinen kysyntä palkitsee nopeat toimitukset, teet logistiikkasopimuksia erilaisten uusien myyntipisteiden kanssa: maatilakauppa myy erilaisia maatalousresursseja, saat pyyntöjä muista kuin ruokatuotteista, valintamyymälä tarvitsee jalostettuja elintarvikkeita sekä myyntiautomaatit ja määritettävät torikojut tarvitsevat tuoretuotteita. Viljelykasvien pesu ja aurinkopaneelit Kasvata tuloja, paranna tehokkuutta ja edistä kestävää kehitystä uusilla kiinteillä laitteilla. Pyöreä Lely Sphere -lannankäsittelyjärjestelmä tuottaa nestelannoitetta ammoniakkipäästöistä, kun se sijoitetaan eläinsuojien viereen ja yhdistetään maatilakaupasta saatavaan rikkihappoon. VDW:n Cleaner Tiger puhdistaa ja leikkaa sokerijuurikkaat sen jälkeen, kun ne on eroteltu kivistä, ja pesuri tuottaa erilaisia pestyjä viljelykasveja, jotka voi myydä korkeampaan hintaan. Lisätuloja saa uusista tuulivoimaloista ja aurinkopaneeleista. Ne on myös pidettävä puhtaana – tässä kauko-ohjattavasta robotista on apua.