FS22: Antonio Carraro Pack (PC)
Lähde laajentamaan menestyvän yrityksesi viehättävien viinitarhojen ja vehmaiden oliivilehtojen viljelytoimintaa pitkät perinteet omaavan italialaisen valmistajan Antonio Carraron pienikokoisilla mutta tehokkailla ja monikäyttöisillä traktoreilla. Näillä traktoreilla voi liikkua erityisolosuhteissa äärimmäisen helposti siinä missä muilla traktoreilla on vaikeuksia jyrkissä rinteissä ja ahtaissa paikoissa. Farming Simulator 22 -pelissä on kaksi uutta viljelykasvia, viiniköynnökset ja oliivipuut, joten tarvitset niitä varten erikoisajoneuvot. Antonio Carraro -paketti sisältää tarvitsemasi. Siinä on erilaisia traktoreita, kuten klassikko Supertigre 635, monikäyttöinen TTR 7600 Infinity ja runko-ohjattava MACH 4 R -telaketjutraktori, jossa on käännettävä ohjausasema. Italialainen yritys on alan johtava asiantuntija, joka luo ratkaisuja erikoistuneilla maatalousaloilla työskenteleville maanviljelijöille. Erittäin pienikokoinen rakenne, tiukat kääntöympyrät ja optimaalinen näkyvyys joka suuntaan takaa, että pääset jokaisen köynnöksen ja puun luokse. Etenkin käännettävä ohjausasema on erittäin käytännöllinen – vaihdat sillä kulkusuuntaa hetkessä.