FS22: AGI Pack (PC)
Uudet työkoneet ja sijoitettavat kohteet vauhdittavat viljapeliä: hanki kattava valikoima laadukkaita varusteita ja rakennuksia, jotka on valmistanut AGI – siirrettävien ja kiinteiden viljan käsittely-, varastointi- ja ilmastointivarusteiden johtava valmistaja. Maksuttomaan pakettiin sisältyy maakairoja, kuljetushihnoja, viljasiiloja ja huippuluokan peittauslaite. AGI STORM FX -peittauslaitteella voit käsitellä viljan siemenet tehokkaasti ja parantaa siementen laatua. Peittauksen jälkeen voit käsitellä viljan hyödyntämällä useiden AGI-tuotemerkkien (kuten Batco tai Westfield) työkoneita sekä säilöä viljan turvallisesti Sentinel- ja Westeel-tuotelinjojen siiloihin ja halleihin. Varmista, että maatilasi on viljantuotannon malliesimerkki!