FOUNTAINS - Shattered Shape
Shattered Shape on FOUNTAINSin lisäosa. Jatkat matkaasi salaperäisen ja vaarallisen One Kingdomin halki ja paljastat totuuden Anastajan profetiasta täysin uudessa, vääristyneessä seikkailussa. Sukella tuntemattoman maan syvyyksiin: Eteläiset Vainlandsit ovat kauan olleet hylättyjä ja mätänemään jätettyjä One Kingdomin toimesta. Vaikka alue on useimmille liian vaarallinen, huppupäinen muukalainen kutsutaan tähän lumoavaan seutuun. Tutki uusia luolastoja, löydä salaisuuksia ja kohtaa uusia haasteita, jotka odottavat näillä kirotuilla mailla. Kohtaa mystisiä ja pelottavia vihollisia: Ankaria ja vaarallisia uusia vihollisia löytyy eteläisistä Vainlandsista. Hirviöistä epämuodostuneisiin olentoihin, oudot olennot vaeltavat avoimilla alueilla vääristyneissä muodoissaan, kun taas pedot vaanivat seuraavaa uhriaan. Moni sinne matkaava ei selviydy, ja ne jotka selviytyvät, eivät ole enää koskaan samanlaisia. Ota käyttöön uusi, voimakas asevalikoima: Löydät monia uusia voimia auttamaan matkallasi etelään. Käytä uusia maagisia miekkoja vihollistesi silpomiseen, hyödynnä mystisiä työkaluja hämmentääksesi vihollisiasi, ja kerää ainutlaatuisia panssarisarjoja taistellaksesi tyylillä. Paljasta totuus Anastajan profetiasta: Koko matkasi ajan halki One Kingdomin, ääni kutsuu sinua ja tuo sinut etelän ankarille maille. Tätä kutsua seuratessasi uudet kasvot ja persoonat opastavat sinua Vainlandsin halki mystisten tehtävien ja uusien näkemysten kautta Anastajan profetiaan. Odota odottamatonta matkatessasi syvemmälle näiden maiden tarinaan.