Forza Horizon 5 Formula Drift -paketti
Tämä lisäosa sisältää kahdeksan uutta Formula Drift -autoa kerättäväksi, ajettavaksi ja kustomoitavaksi Forza Horizon 5:ssä. Sisältyy digitaalisiin Forza Horizon 5 Premium Edition -kokoelmiin sekä Forza Horizon 5 Add-On -pakettiin ja Forza Horizon 5 -autopassiin.