Fortress Merge: Progress Pack Max
Fortress Merge: Maksimaalinen Edistymispaketti sisältää: - 25 Päämallia, 25 Rintamallia, 25 Sormusmallia ja 25 Saapasmallia - 20 Kultalippua - 2500 Jalokiveä - 4500 Kolikkoa Edistymispaketit yhdistävät Mallit, Kultaliput, Jalokivet ja Kolikot tukemaan matkaasi kaikissa vaiheissa. Paranna sankariesi varusteita, laajenna strategisia vaihtoehtojasi ja jatka Kyläsi kehittämistä! Rakenna vahvempi armeija, mukauta strategiaasi ja valmistaudu vaikeampiin aaltoihin!