Fortnite - Voidlander Pack
Kulje läpi tyhjyyden ja jätä jälkeesi pelkkää tuhoa. Absenz-asussa löydät Voidlanderin tien. Sisältö: - 600 V-Buckia - Absenz-asu ja tyyli - Inky Ire Back Bling -reppu - Abyssal Blade -hakku V-Buckit ovat pelinsisäistä valuuttaa, jota voi käyttää Fortnite Battle Royale- ja Creative-tiloissa. Voit ostaa uusia mukautusesineitä, kuten asuja, liitimiä, hakkuja, emoteja, päällyksiä ja uusimman kauden Battle Passin! Liitimiä ja tiivistymisjuovia ei saa käyttää Save the World -tilassa.