Forestry - The Simulation
Forestry – Tämä Simulaatio vie sinut metsään! Ota hoitaaksesi ammattilaismetsurin työt ja nauti metsässä työskentelystä! Käsittele isoja koneita (harvesterit, rekat, traktorit ja nosturit), kaada puut, järjestele tukit ja raivaa metsääsi. Myy puuta, useita tuotteita ja ansaitse rahaa laajentaaksesi yritystäsi. Mitä paremmin pidät huolta metsästäsi ja huolehdit eri puulajeista, ja myös koneiden ammattimaisesta ja aikaa säästävästä käytöstä, sitä enemmän rahaa saat uusia koneita ja välineitä varten!