Foreclosed
FORECLOSED on tarinavetoinen toimintaseikkailu, joka sijoittuu cyberpunk-maailmaan täynnä toimintaa, jännitystä ja kokeellisia augmentaatioita. Seuraa tarinaa Evan Kapnoksesta, jonka identiteetti on vastikään asetettu pakkohuutokauppaan. Kun häneltä on viety työ, aivoimplantit ja pääsy kaupungin blockchainiin, hänen on paettava ennen kuin hänen identiteettinsä ja implanttinsa huutokaupataan. Interaktiivinen sarjakuvaromaani ja immersiivinen tarina FORECLOSED yhdistää videopelien pelattavuuden sarjakuvien tyylikkääseen estetiikkaan. Kaikki aina pelattavuudesta välianimaatioihin koetaan sarjakuvaromaanin tyylikkäässä muodossa. Koko näyttö ja sarjakuvapaneelien perspektiivi yhdistetään saumattomasti, kun liikut FORECLOSEDin cyberpunk-kaupungissa ja selvität mukaansatempaavaa salaliittotarinaa. Välianimaatiot ovat interaktiivisia ja siirtymä niihin tapahtuu sulavasti eri pelityylien välillä. Korkean teknologian taistelua Löydä ja avaa uusia kykyjä roolipelityyppisellä taitojärjestelmällä. Päivitä aseesi potentiaalia futuristisilla muokkauksilla, kuten räjähtävillä tai konekivääriammuksilla, parantele aivojasi kokeellisilla augmentaatioilla ja taistele vihollisiasi vastaan. Opi hallitsemaan uusia kykyjäsi, jotta voit taistella vihollisia vastaan ja manipuloida ympäristöä. Hanki supersankarimaisia kykyjä, kuten telekinesia, ja lennätä vihollisesi ilmaan tai paiskaa suuria esineitä ryhmien päälle. Hakkeroi eri järjestelmiä luodaksesi ansoja tai vaikka ylikuumenna vihollisten päissä olevia implantteja.