FOR HONOR – Gold Edition
Gold Edition sisältää kuusi lisäsankaria ainutlaatuisilla pelityyleillä: Centurion – gladius-miekan kanssa taisteleva ritari. Gladiator – kolmikärjen ja käsikilven kanssa taisteleva ritari. Highlander – claymore-miekan kanssa taisteleva viikinki. Shaman – kirveen ja tikarin kanssa taisteleva viikinki. Shinobi – kusarigama-ketjusirpin kanssa taisteleva samurai. Shinobi – kahden katanan kanssa taisteleva samurai. Taistele yksin tai ystävien kanssa kolmannen persoonan sankarivetoisessa For Honor -lähitaistelupelissä. Astu sodan kaaokseen ritarina, viikinkinä, samuraina, wu lininä tai outlanderina. Taistele armottomissa PvP- ja tiimitiloissa tai pelaa jännittävää tarinakampanjaa. Valitse Ultimate Edition, niin saat parhaan pelikokemuksen kuudella lisäsankarilla!