FMV Comedy Bundle
Wales Interactive is proud to offer the FMV Comedy Bundle featuring Who Pressed Mute on Uncle Marcus?, Five Dates in one bundle! WHO PRESSED MUTE ON UNCLE MARCUS? FMV-murhamysteeri yllättävällä käänteellä: joku on yrittänyt murhata Marcus-enon. Paljasta totuus perheen vuosittaisessa tietovisassa ja yritä pelastaa hänet ennen kuin on liian myöhäistä. FIVE DATES Vinny, lontoolainen milleniaali, liittyi deittisovellukseen ensimmäistä kertaa asuessaan karanteenissa koronaviruspandemian aikana. Vinnyllä on viisi potentiaalista naiskumppania, ja hänen on kerättävä rohkeutensa lähteäkseen videotreffeille aivan erilaisten persoonien kanssa. Pääosissa näyttelevät Mandip Gill (Doctor Who) ja Georgia Hirst (Viikingit). Already have one FMV but not the other? With this bundle, pay nothing on the game you already own but still receive discount on the other!