Flying Soldiers
Kaikki ei ole sitä miltä näyttää tässä hauskassa pelissä, sillä nämä niin kutsutut lentävät sotilaat pystyvät hädin tuskin leijumaan jokusen sentin eikä heillä ole varsinaisia taistelutaitoja. Siksi ei olekaan yllättävää, että tällaisista hahmoista muodostuvat ryhmät eivät pystyisi itse selviytymään pulmista, joihin ovat joutuneet. Heidän ainoa toivonsa etenemisestä lepää sinun taktisten taitojesi varassa. Piikit, ansat, sähköaidat ja tulirenkaat ovat vain joitakin monista vaaroista, joita näiden urheiden sotilaiden on selvitettävä yhteensä yli 45 tehtävässä. Joukoissasi on kolmea eri lintutyyppiä, joilla on eri taitoja, mutta rohkeimmatkaan eivät pärjää ilman apuasi. Kyse ei ole vain rajallisten esineiden strategisesta sijoittamisesta maastoon. Sinun täytyy myös ajatella sotilaiden sijoittumista ja taitoja, liikkeiden oikeaa ajoittamista ja eri esineiden kanssa toimimista.